Friday, June 17, 2011

sorry to hear that ur dad had just pass away..
and feel so sry for ur lost =(
i dnt knw how to console you
i dont look emotional in front of you
but i do actually being emotional ='(
i wanted to hug you bt dnt have chances .zz
anyway
i will always be there for you my friend =)

然后phaik wen说回家要用什么花冲一冲身体
我就跟妈妈说
妈妈就说
‘那么晚了,不可以乱采花的你知道吗,花要睡觉的’
=______=

常常参跟她在一起
我觉得我自己比较像妈妈咯
整天要提醒她那些有的没的,还要管她==
这女人
很天真,也很爱撒娇
尤其是对我==
bt i love you soooooo muchhhhhhhhhhh
在我还没爱上别人之前
就先暂时爱着你先吧~~
哈哈哈哈哈

从下个星期开始
每天都是8点的课 !!!!
然后每天都要6点醒
walao
一枪打死我算了

看来每个人都很勤劳
回家就拼命读书
我每天回家不是睡觉就是上网
哈哈哈
哎呀
何必那么辛苦
考试能pass就好了
人生只有那么一次
好好跟它享受去 !bahahhahahaah
play hard ,study hard,gossip harder ! XD

这个星期我就先放纵我自己
哈哈
下个星期开始应该会好忙好忙
oh god
11 months moreeeeeee
dnt have any handsome guy
makes me dnt have any motivation to study
zz
so bad

姐姐的男友前几天来住 !!
哇,第一个能过关的人
还真是第一次有除了爸爸以外的男人来我们家住
超级不方便 == 妈的
还好回了

啊哈哈哈哈
废废的一篇 =D

No comments:

Post a Comment